WaTC:n ja KT-82:n edustusjoukkueet yhdistyvät

5.9.2014

Wasa Tennis Clubin ja Korsholms Tennis – 82:n kilpatennis on yhdistynyt elokuussa niin, että KT-82:n edustusjoukkueen pelaajat Antti Aho, Göran Björkholm ja Mika Itänen ovat siirtyneet pelaamaan sarjatennistä WaTC:iin ja WaTC on saanut KT-82:n paikan sisäkaudella II-divisioonassa.

WaTC saanee sisäkaudelle jalkeille hyvän joukkueen. Antti Aho ja Mika Itänen ovat vuosia olleet A-luokan pelaajia. Göran Björkholm on jo kahtena kesänä edustanut WaTC:ia kesän sarjatenniksessä. Edustusjoukkueen kokoonpanossa jatkavat WaTC:n kesällä kovassa kunnossa ollut Teemu Ala-Mikkula ja Mats Rinta. Atte Virolainen on suorittamassa asepalvelustaan ja yrittää saada olkapäätään kuntoon. Tauon tenniksestä pitänyt Samppa Luoma-Halkola on myös taas harjoitteluringissä. A-luokassa vielä oleva Pertti Mandell on ilmoittanut kiinnostuksensa joidenkin ottelujen pelaamiseen.

WaTC on Tennisliiton Länsi-Suomen alueen ja vanhan Vaasan läänin seuroista korkeimmalla tasolla ja ainoa seura II-divisioonassa. III-divisioonassa pelaavat J-Ten Alajärveltä, KuTC Kurikasta, STS Seinäjoelta ja KTK-GTK Kokkolasta.