Seppo Itäselle Suomen Tennisliiton pronssinen ansiomerkki

23.10.2014

Suomen Tennisliiton hallitus on kokouksessaan 21.10.2014 myöntänyt Wasa Tennis Club ry:n varapuheenjohtaja Seppo Itäselle Tennisliiton pronssisen ansiomerkin järjestysnumeroltaan 980.

Itänen on toiminut kahdeksan vuoden ajan vaasalaisten tennisseurojen johtokunnissa ja vuoden 2013 alusta alkaen WaTC:n johtokunnan varapuheenjohtajana. Lisäksi Itänen on useamman vuoden ajan ollut järjestämässä kilpailujenjohtajana tenniskilpailuja Vaasassa. Itänen on ainoa vaasalainen ylemmän tason (taso 2) kilpailunjohtajakoulutuksen suorittanut henkilö. Itänen on ollut edustusjoukkueen joukkueenjohtajana Tennis-61:ssä vuosina 2009-2012 ja WaTC:ssa alkaen vuodesta 2013. Lisäksi Itänen on toiminut vaasalaisten juniorien apuvalmentajana viiden vuoden ajan.

Ansiomerkki luovutetaan Itäselle Wasa Tennis Clubin kauden päättäjäisissä.