Wasa Tennis Club Uumajassa

29.10.2014

Talvikauden tenniksen II-divisioonaan valmistautuva Wasa Tennis Club kävi pelaamassa lauantaina 25.10 seuran historian ensimmäisen seuraottelun Suomen rajojen ulkopuolella Uumajassa paikallista Umeå Tennisklubb tennisseuraa vastaan. Ruotsin I-divisioonassa sen toiseksi ylimmällä sarjatasolla pelaava Umeå TK oli tyly vastustaja vieraille ja vei kaikki kuusi pelattua ottelua, neljä kaksinpeliä ja kaksi nelinpeliä, suoraan kahdessa erässä. Kaksinpeleissä lähimmäksi erävoittoa pääsi Teemu Ala-Mikkula häviten ensimmäisen erän 6-4. Wasa Tennis Clubilla oli Uumajan reissulla vahvistuksena Vaasassa opiskeleva ja sarjatenniksessä Valkeakosken Tennistä edustava Joonas Salonen ja toisaalta WaTC:n joukkueesta puuttui muutama A-luokan pelaaja. Tulokset löytyvät nettisivujen sarjatennisosiosta.