Länsi-Suomen aluetapaaminen Seinäjoella 29.01.2015

29.1.2015

Kokkolan Tenniskerho valittiin Seinäjoella 29.1. pidetyssä alueellisessa seuratapaamisessa Tennisliiton Länsi-Suomen aluetoiminnan koordinaattoriseuraksi.

Koordinaattoriseuran tehtävänä on mm. hallinoida ja organisoida seurojen yhteydenpitoa, alueellista valmentaja- ja ohjaajakoulutusta, valmennusyhteistyötä, kilpailunjohtajakoulutusta, ja päällekkäisyyden välttämiseksi yhdessä seurojen kanssa koordinoida alueen kilpailutoimintaa.

Tennisliitto maksaa koordinaattoriseuralle toiminnan hallinnoinista huomattavan rahallisen korvauksen. Lisäksi koordinaattoriseura voi saada toiminnan määrästä riippuen rahallisia lisäbonuksia. Lisäksi Tennisliitto myöntää alueen kehittämisrahan, jonka käytöstä seurat sopivat yhteisesti..

Seinäjoen seuratapaamisessa olivat edustettuina Järviseudun Tennis ( Alajärvi), Kauhajoen Tennisseura, Kokkolan Tenniskerho, Kurikka Tennis Club, Seinäjoen Tennisseura, Suomenselän Tennis ( Alavus ), Tennis-61 ( Vaasa ), Tennisförening Träff ( Närpiö ) ja Wasa Tennis Club. Alueen seuroista paikalla eivät olleet edustettuina Jakobstad Tennisklubb, Kannuksen Ura, Ksk-Tennis ( Kaskinen ) eikä Tennis-Ilmajoki.

Seppo Itänen osallistui länsi-Suomen aluetapaamiseen, joka pidettiin torstaina 29.1.2015 klo 17.30-20 Seinäjoella. Paikkana on Sokos hotelli Lakeus (Torikatu 2, 60100 Seinäjoki).

Henrik Zilliacus, Suomen Tennisliiton edustaja käsitteli tapaamisessa seuraavia asioita:

- aluekoordinaattorin valinta

- kilpailukalenteri vuodelle 2015