II Wasa Tennis Open 24-26.4.2015, 2. Finnish Tour - osakilpailu

16.3.2015

Wasa Tennis Club järjestää Vaasan Tennis-Centerissä huhtikuun lopussa II Wasa Tennis Openin, joka on samalla miesten ja naisten Finnish Tour – sarjan toinen osakilpailu. Samalla järjestetään kevään kovatasoisin miesten B-luokka Pohjanmaalla. Palkintorahoja on jaossa eri luokissa ainakin 2.800 €.

Finnish Tour-sarjan 1. osakilpailu pidetiin Tampereella 23-25.1. Miesten avoimen luokan voitti Tampereen Tennisseuran Patrik Niklas-Salminen. Naisten sarjan voitti Tanja Tuomi (Tampereen Tennisseura).

I Wasa Tennis Openin avoimen luokan runsas vuosi sitten 31.1 -2.2.2014 voitti Lauri Kiiski, joka on alustavasti ilmoittanut tulevansa puolustamaan Vaasaan voittoaan. Toinen Vaasaan tuleva entinen Davis Cup – pelaaja on Harri Heliövaara.         Myös Tampereella naisten kisan voittanut Tanja Tuomi C, joka on Suomen naisten listalla sijalla 5 ja Tampereen kisan finalisti Ella Leivo naisten listalla sija 3. ovat ilmoittautuneet kilpailuun.

II Wasa Tennis Openin kilpailukutsut löytyvät nettisivujen kilpailut 2015 – osiosta. Lisätietoja kilpailusta saa kilpailunjohtaja Seppo Itäseltä.