WaTC:lle voitto ja tasapeli Oulussa, WaTC sarjakärkeen

24.7.2015

Wasa Tennis Club jatkoi III-divisioonaa kahdessa vierasottelussa Oulussa kotiin tuomisinaan kolme tärkeää sarjapistettä.

Torstaina 16.7 WaTC kohtasi Oulun Verkkopalloseuran II-joukkueen  (OVS II) ottaen puhtaan 4-0 voiton. Debyyttinsä WaTC:n edustusjoukkueessa tekivät närpiöläiset juniorit Jonathan Ånäs ja Isac Lindén ottaen selvät voitot vastustajistaan. Kolmannen kaksinpelivoiton otti Jaakko Keski-Nisula. Nelinpelin hoitivat WaTC:lle Göran Björkholm ja Mats Rinta.

Perjantaina 17.7 vastassa oli Oulun Verkkopalloseuran III-joukkue, jossa oli huomattavasti II-joukkuetta kovatasoisempia pelaajia. Jonathan Ånäs WaTC:n ykköspelaajana jatkoi voittoputkeaan. Mats Rinta ja Isac Lindén kärsivät niukat tappiot. Nelinpelissä WaTC:lle varmisti tärkeän sarjapisteen pari Ånäs ja Göran Björkholm ottaen vastustajistaan voiton lukemin 6-3, 7-6.

Kolmen pelatun ottelun jälkeen WaTC on divisioonalohkonsa kärjessä viidellä pisteellä. Seuraavaksi WaTC pelaa 2.8 kotiottelun Hietalahdessa Ylivieskan Tennisseuraa (YlTe) vastaan. YlTe on tällä hetkellä lohkon viimeisenä ilman pisteitä kahden pelatun ottelun jälkeen.