Wasa Tennis Club nousi II-divisioonaan ulkokaudelle 2016

31.8.2015

Nousukarsinta Pyynikki, Tampere 30.08.2015

Wasa Tennis Club - RuT ( Raisio) 3-1

Antti Aho pelasi Wasa Tennis Clubin joukkueessa viimeisen sarjaottelunsa ja ratkaisi 4-pelissä parinsa Jonathan Änåsin kanssa nousun II-divisioonaan voittamalla 4-pelissä RuT (Raisio) parin Vaskikaren ja Mäenpään  7-6, 6-1.

Antti Aho hävisi 1. ottelussa PetriTerholle 44-tason pelaajalle 4-6,0-6 , Jonathan Ånäs voitti 2. ottelussa Valtteri Vaskikarin 6-2, 7-5 ja 3. ottelussa Isac Linden Samuli Mäenpään 6-2, 7-5

Jonathan Ånäs vasta 14-vuotias tennislupaus voitti kesäkauden kaikki kaksin- ja nelinpelinsä, ollen ykköspelaaja aiemmissa sarjaotteluissa OVS2, OVS3 , Järviseudun Tennistä ja  Yliveskan tennistä vastaan.

Myös Närpiön toinen pelaaja Isac Linden pelasi loistavan kesäkauden häviten vain yhden pelin Oulussa.                                   Muut edustusjoukkueen pelaajat Göran Björkholm,Teemu Ala-Mikkula, Jaakko Keski-Nisula ja Mats Rinta.

Ylpeä GM kiittää edusjoukkueen tennispelaajia hyvistä pelisuorituksista kesäkaudella 2015.

Ottelutulokset sarjaottelut sivulla