WaTC 2 lohkovoittoon

17.1.2016

Wasa Tennis Clubin kakkosjoukkue on voittanut IV- divisioonan lohko K:n. WaTC 2 oli jo aikaisemmin voittanut kaksi ottelua, joten viikonloppuna pelattuihin kahteen jäljellä oleviin otteluihin joukkue lähti lohkon kärkipaikalta.

Perjantaina 15.1.2016 WaTC 2 voitti Raahen Verkkoseuran 3-1, voittaen kaikki kaksinpelit.

Sunnuntaina 17.1.2016 vastaan asettui Keuruun Tennisseura, joka oli edennyt ratkaisevaan otteluun voittaen kaikki ottelunsa 4-0. WaTC tarvitsi siis ratkaisevasta ottelusta 3-1 voiton halutessaan voittaa lohkon. Kaksinpelien jälkeen tilanne oli WaTC:in hyväksi 2-1, jonka jälkeen pelattiin ratkaiseva nelinpeli päättyen Clubin voittoon. Tarkemmat ottelutulokset kohdasta sarjatennis.

WaTC 2 voitti siis lohkon, ja pääsee karsimaan III- divisioonaan. Karsinnassa vastaan asettuu lohko J:n voittaja joka on vielä epäselvä. Karsinnat pelataan maalis-huhtikuun vaihteessa.