Huippukilpailuja Vaasassa 2017 WaTC:n järjestämänä, IV Wasa Open huhtikuussa ja 18-vuotiaiden SM-kilpailut elokuussa

16.10.2016

Wasa Tennis Club tulee järjestämään viidentenä toimintavuotenaan 2017 kahdet huippukilpailut Vaasassa.

Huhtikuun 21-23 päivinä järjestetään IV Wasa Open, joka on tennisliiton vuoden 2017 1. Finnish Tour osakilpailu. Kahtena viime vuonna kilpailun voittanut Harri Heliövaara on alustavasti lupautunut tulemaan taas Vaasaan puolustamaan voittoaan.

Elokuussa sitten rävähtää. WaTC järjestää elokuun 18-21 päivinä yhteistyössä närpiöläisen Tennisförening Träffin kanssa alle 18-vuotiaiden poikien ja tyttöjen Suomen mestaruuskilpailut Vaasassa. WaTC:n edustusjoukkueen pelaajat närpiöläiset Isac Lindén ja Jonathan Ånäs pääsevät ”kotikentillään” mittelemään suomenmestaruusmitaleista. Isac ja Jonathan ottivat kesällä Suomen mestaruuden alle 16-vuotiaiden poikien nelinpelissä.