Kansallinen Tenniskilpailu Vaasa 26-28.01.2018 Marcus Stenfors PVS voitti A-luokan finaalissa Isac Lindenin ja Wasa Tennis Clubin senioripelaaja Göran Björkholm B-luokan finaaliin.

29.1.2018

Marcus Stenfors PVS oli kisan paras pelaaja, ja voitti A-luokan finaalissa WaTC:n edustusjoukkueen pelaajan Isac Lindenin hyvien syöttöjen, ja voimakkaiden peruslyöntien ansiosta 6-3, 6-2. Kisan yllättäjän roolin otti WaTC:n Göran Björkholm, joka voitti  KTK:n lupaavan juniorin Eeli Pihlajan semifinaalissa 6-0, 4-6, 10-8.

B-luokan finaalissa ykkössijoitettu Hämeenlinnan Tenniksen Roope Heino hallitsi ottelua voittaen Göran Björkholmin  selkeästi 6-2, 6-2. Göran Björkholm pelasi myös B-luokan 4-pelin finaalissa yhdessä STS:n Mika Virmalaisen kanssa Järviseudun tenniksen Juha Hännistä ja Aleksi Yli-Sikkilää vastaan, mutta tiukat 2.pelin taistelut vaikuttivat 4-peliin, minkä lopulta voittivat selvästi Hänninen / Yli-Sikkilä numeroin 6-1, 6-3.

MC-luokan finaalissa taisteli  WaTC:n Ville Häggblom, joka hävisi tiukan pelin lopulta KauTS :n Riku Virolaiselle 6-7, 6-4, 6-1.

Naisten C-luokan finaali Veera Ylipulli T61 - Heli Pihlajamäki STS 6-1, 6-3.

P12 luokan finaalissa kohtasivat Järviseudun Tenniksen Eeli Hänninen - Mico Paalanen ja seuran pelaajien välisen ottelun voitti  Eeli Hänninen lukemin 6-3,6-2.