Kuukauden kuluttua 26-28.4: VI Wasa Open, 2. TEHO Sport Finnish Tour – osakilpailu

30.3.2019

Huhtikuun lopussa pelataan taas Vaasassa kovatasoista tennistä Wasa Tennis Clubin järjestämässä VI Wasa Openissa, joka on samalla taas Finnish Tour – osakilpailu päätukijanaan TEHO Sport.

Kuluvana viikonloppuna pelataan 1. Finnish Tour – osakilpailua Jyväskylässä, jossa kärkisijoitettuja ovat Suomen tämänhetkinen ykköspelaaja Harri Heliövaara (Sata-Tennis, ATP-ranking 376) ja Suomen rankingin vitonen Lauri Kiiski (Tampereen Tennisseura). Viime vuonna V Wasa Openin finaalissa kohtasivat juuri Heliövaara ja Kiiski. Heliövaara voitti finaalin lukemin 6-1, 6-3.

Heliövaara ja Kiiski ovat lupautuneet tulemaan taas Vaasaan. Mukaan yritetään houkutella myös lupauksia Emil Ruusuvuorta ja Otto Virtasta. Millaista pohjalaista väriä kisoissa nähdään, on vielä epäselvää. Ainakin Wasa Tennis Clubin edustusjoukkueen pelaaja Isac Lindén on tulossa kisoihin.