Kuukauden kuluttua 13-15.3: VII Wasa Open, 1. TEHO Sport Finnish Tour – osakilpailu

14.2.2020

Maaliskuussa pelataan taas Vaasassa kovatasoista tennistä Wasa Tennis Clubin järjestämässä VII Wasa Openissa, joka on samalla taas Finnish Tour – osakilpailu päätukijanaan TEHO Sport.

Viime vuoden VI Wasa Openin voitti ammattilaiskentät muutama vuosi takaperin jättänyt Juho Paukku (paras atp-ranking 379), joka voitti finaalissa kotkalaisen Ville-Petteri Ahdin.

Odotettavissa on jälleen kovatasoinen tennisviikonloppu Vaasassa, vaikka uutta suomalaista tennistähteä Emil Ruusuvuorta ei kyllä nähdä kisoissa, mutta hänen takanaan olevia muita Suomen tenniksen tämän hetkisiä kärkipelaajia kyllä. Millaista pohjalaista väriä kisoissa nähdään, on vielä epäselvää. Ainakin Wasa Tennis Clubin edustusjoukkueen pelaaja armeijan harmaissa tällä hetkellä oleva Isac Lindén on tulossa kisoihin.