WaTC:lle I-divisioonan sarja-avauksessa 1-3 tappio Maarianhaminassa

2.11.2020

WaTC aloitti lauantaina 31.10 historiansa toisen I-divisioonakauden vierasottelulla Maarianhaminassa. Kaudella 2017-2018 WaTC teki ranskalaisen visiitin I-divisioonaan.

Voiton WaTC:laisista otti kakkospelaajien ottelussa Eeli Pihlaja kaatamalla Henrique Norbiaton selvin lukemin 6-2, 6-2. Selvät olivat lukemat myös ykköspelaajien ottelussa, jossa Isac Lindén hävisi Sean Baileylle 6-1, 6-1 ja kolmospelaajien ottelussa, jossa Emil Bjon kärsi tappion Zacharias Forsströmille luvuin 6-2, 6-2.

Nelinpelissä pari Bjon/Pihlaja sinnitteli ensimmäisen erän Maarianhaminan paria Bailey/Forsström vastaan häviten sen 6-4. Toinen erä meni saarelaisille puhtaasti 6-0.

WaTC:n joukkue on seuraava kerran tulessa 7.11, jolloin on vierasottelu Helsingissä HLK 2:sta (Helsingin Lawn Tennisklubi) vastaan.